امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

DSC06934

با خبر شدیم که برادر ولی پور، همرزم عزیزمان به علت وخامت وضعیت جسمانی حاصل از ترکش های باقیمانده از زمان جنگ در سرشان در بیمارستان ساسان بستری هستند
از دوستانی که تمایل به ملاقات این عزیز رزمنده دارند درخواست می شود روز سه شنبه ساعت ۲ بعدازظهر، جلوی درب بیمارستان ساسان واقع در بلوار کشاورز حضور به هم رسانند.

4 پاسخ
  1. سلطانی
    سلطانی گفته:

    بحق فاطمه زهرا(س) و بحق ائمه معصومین (ع)و بحق بهترین بندگان خدا این بنده خدا برادر جانباز ولی پور را شفای عاجل عنایت فرما.
    الهی آمین

    الهی آمین

    پاسخ
  2. حسین
    حسین گفته:

    با عرض سلام
    آیه درج شده صحیح نوشته نشده است . اصلاح شود بهتر است

    سلام و درود بر شما
    حق با شماست
    اصلاح شد
    یک دنیا تشکر از توجه و دقتتون

    پاسخ
  3. گلستانی
    گلستانی گفته:

    هفته پیش دوشنبه شب از طرف گردان یه اس ام اس اومد که فردا بعد از ظهر برای عیادت از جانباز عزیز ولی پور دوستان بیان بیمارستان ساسان .من روز سه شنبه صبح یه کاری داشتم بیمارستان ساسان که وقتی کارم تموم شد با خودم گفتم بعد از ظهر که وقت نمیکنم الان برم واز دوستمون یه عیادتی داشته باشم .تو ذهن خودم از ولی پور همون چهره بشاش و خندان و شوخ اون زمان تو ذهنم بود و با خودم میگفتم الان میرم و کلی باهاش شوخی میکنم اخه یاد قبل از عملیات والفجر هشت افتادم که این ار پی جی زن قهار چه شور و شعفی داشت و ……..
    وقتی پرستار بخش ای سی یو گفت اقای ولی پور به بخش منتقل شده کمی خوشحال شدم و فکر کردم که باید بهتر شده باشند .این خوشحالی زیاد طول نکشید وقتی وارد اتاق شدم و اون صحنه رو دیدم خیلی ناراحت شدم .اون شیر دلاور جبهه ها کسی که با ار پی جی تو عملیات والفجر هشت هلی کوپتر عراقی رو زد کسی که تو شلمچه به شدت مجروح شد و ……..
    خاطرات شیرین دیگری که تو خاطرم نقش بست .اما از اون مرد یه بدن لاغر و نحیف و بی حس روی تختخواب بیمارستان خوابیده که حتی کسی رو هم نمیشناسه و چشماش رو هم به زور باز میکنه اون دلاور به راحتی خوابیده و در انتظار دعای من و تو هست.
    سلامتی همه جانبازامون صلوات

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.