وصیت نامه شهید جواد طایفه زندیان

265_thumb

«وصیت من به مردم ، چنین است که حرفهای شهدا را سر لوحه زندگی خود قرار داده ،

راه آنها را ادامه دهند و مگذارند خون آنان پایمال شود.»

به نام خدای یکتا که به ما همت داد ، تا بتوانیم در راه ، اسلام و میهن خود خدمت کنیم و جان بی ارزش خود را برای او فدا نماییم . ما باید امام حسین (ع) را سرمشق خود ، در طول زندگی قرار دهیم چون با این که تمام امکانات برای منحرف کردن او بود ، دست از خداپرستی و دین داری برنداشت و جز حرف خدا ، چیز دیگری به مردم نگفت .

روز عاشورا با هفتاد و دو تن از یاران با وفای خود به جنگ با دشمن پرداخت و مظلومانه به شهادت رسید . ما نباید امام خود را در چنین برهه ای از زمان حساس جنگ ، تنها بگذاریم و به خوشگذرانی ، حرص پول و طمع این دنیا بپردازیم .

وصیت من به مردم ، چنین است که حرفهای شهدا را سر لوحه زندگی خود قرار داده ، راه آنها را ادامه دهند و مگذارند خون آنان پایمال شود.

من از تمام برادران میخواهم که اسلحه گرم را بر دارند و نگذارند که تجاوزگران به حریم ما تجاوز کنند وگرنه جواب خون شهداء را به این راحتی نمی توان داد . مطمئن باشید خدا شاهد و ناظر اعمال ماست و ما باید هر قدمی که بر می داریم مواظب باشیم که به انحراف کشیده نشویم .

من یک حرف بیشتر برای بچه ها ی مسجد ندارم و آن هم این است که همیشه در صف نماز جماعت حضور داشته باشند صفهای نماز جماعت را پر نمایند .

از برادرها می خواهم که خود به جبهه بیایند . از پدر و مادرها می خواهم که جلوی فرزندان خود را نگیرند و احساس مسئولیت نمایند. انشاءالله که خداوند به شما پدران و مادران خیر عطا نماید و رزمندگان را نیز دعا نمایید چون دعاهای شما پیش خدا خیلی ارزش دارد .

وصیت شهدای ما کلام امام است و ما باید پیرو حرفهای امام باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.