شهید سعید غلامی

23

3 پاسخ
  1. عباس اسكندرلو
    عباس اسكندرلو گفته:

    خداوند روح این بزرگ مرد کوچک را قرین رحمت واسعه خودش قراردهد .همین پنجشنبه گذشته که رفته بودم بر سر مزار پدرم بطور اتفاقی در نزدیکی مزار پدرم قبرپدر شهیدی توجه ام را جلب کرد وقتی آمدم جلو عکس حک شده آشنایی در کنار عکس آن پدر دیدم وقتی دقت کردم دیم عکس شهید سعید غلامی است با آنکه بیش از چهار سال از درگذشت پدرم میگذرد ولی نمیدانم چراتا بحال این قبر پدر شهید راندیده بودم جمله ای از شهید سعید غلامی بر روی سنگ قبر این پدر نوشته شده بود که مرا تحت تاثیر قرار داد.
    ….در آن هنگامیکه می خواهند مرا در قبر بگذارند وبرای همیشه خدا حافظی کنم پدر جان دست پر رنجت را بر روی صورتم بکش تا احساس راحتی نمایم وپیشانیت را بر روی لبم بگذار تا بر آن بوسه زنم وافتخار کنم،پدر ،من از روی تو خجالت میکشم مرا عفو کن وبرای من آمرزش بطلب بخدا قسم وقتی شهید شدم وخدا آن فوز عظیم را نصیبم کرد از خدا میخواهم بدون پدر ومادرم وارد بهشت نشوم چرا که ارزش والایی دارید .
    عارف به حق یعنی همین شهدا به قول شهید بهشتی .
    عرفان خانقاهش بازی دراز است .

    پاسخ
  2. محمدتقي محمدي
    محمدتقي محمدي گفته:

    هرگز نمی توانم آن آخرین روز و شبی را که با شهید بزرگوار سعید غلامی «ره» بودم را فراموش کنم. خصوصا لحظات و ثانیه های منتهی به شهادت این بزرگ مرد گرادن حمزه سید الشهدا(ع) را .
    امروز که سالروز شهادت حضرت حمزه سید الشهدا(ع)است برای نگارنده سطور و پس از ۲۷ سال فراق و حتما به لطف شهیدان فخرالدین مهدی برزی و سعید غلامی رحمت الله علیهما توفیقی حاصل شد تا بتوانم ردی و نامی از این عزیزان عالی مقام و شهدای دسته شهید گلستانی گردان حمزه که از آبان تا بهمن سال ۱۳۶۶ و در عملیات بیت المقدس در کنارشان بودم بدست آورم. یاد و خاطره این شهیدان بهجت آفرین و فراموش نشدنی است .

    پاسخ
    • مسعود احتشامی
      مسعود احتشامی گفته:

      دوست عزیز؛ جناب محمدی
      سلام
      بنده از اقوام شهید غلامی هستم و بسیار مایلم درباره نحوه شهادت ایشان کسب اطلاع کنم.
      اگر شما یا رزمنده دیگری در آن لحظات آخر کنار آن شهید بوده اید، ممنون میشوم با حقیر ارتباط بگیرید.
      tollab@gmail.com
      با تشکر فراوان
      التماس دعا

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.