درخواست همیاری

با سلام

از اوایل فروردین امسال تعدادی عکس از بزرگمردان گردان حمزه تحت عنوان «نیروی گردان حمزه» و در دسته ای با همین نام (قابل مشاهده در ستون سمت چپ)، پست شده تا شاید به کمک دوستان و با شناسایی آنان بتوانیم از این حماسه سازان یادی کنیم.

به لطف همیاران وب، تعدادی از این عزیزان شهید و ایثارگر شناسایی شده اند تا جایی که در حال حاضر، تعداد نیروهای گردان حمزه با حداقل یک پست (عکس، فیلم، خاطره و ….) در این وب سایت، به بیش از ۷۰۰ نفر رسیده است.

امید می رود که با ادامه این همیاری و همچنین محبت سایر عزیزان، این تعداد بیشتر شده و از تمامی دلاورمردانی که حتی برای مدت زمانی کوتاه در گردان حمزه بوده اند، در این وب یاد نماییم.

یادگاران گردان حمزه می توانند خاطرات و عکسهای خود را جهت انتشار در وب سایت به آدرس ایمیل f.mehdibarzi@gmail.com ارسال دارند.

از همکاری کلیه عزیزان پیشاپیش سپاسگزاریم.

1 پاسخ
  1. مهدی
    مهدی گفته:

    با سلام
    چرا از فرمانده گردان برادر امینی کمک نمی گیری ؟
    —-
    سلام به شما
    ما از همه عزیزان گردان به اشکال مختلف درخواست همیاری کردیم و البته تا الان بعضی از دوستان خیلی لطف داشتن و صمیمانه همکاری کردن.
    در حقیقت روزهای اول این وب تنها به معرفی حدود ۱۰۰ نفر پرداخته بود اما الان اسامی بیش از ۷۰۰ نفر از دوستان گردان در این سایت هست که این نشون دهنده همکاری نزدیک همرزمان گردان در مدتی کمتر از یک ساله. امیدوارم که این همکاری تداوم داشته باشه و روزافزون شه. از شما هم که به این جمع پیوستید سپاسگزارم و ممنون برای نظراتتون.
    انشالله حاج محمود و سایر یادگاران گردان هم به جمع همیاران وب خواهند پیوست.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.