شهید فتح الله حسین زاده

Sahebghereny-Photo-300

4 پاسخ
  1. نجف
    نجف گفته:

    بسمه تعالی

    با سلام

    این بزرگوار عزیز شهید فتح اله حسین زاده هست بچه محل ما( البته بچه باشگاه خیابون سجاد در نظام آباد بود) که توی منطقه هم پنج ،شش ماهی بعد از عملیات بدر و طی عملیات عاشورای چهار در هور العظیم منطقه عملیاتی بدر توی یه واحد با هم بودیم. یادش بخیر و گرامی باد و انشاءالله درجه اش عالیست متعالیتر باشه.

    یا علی مدد.

    سلام و یک دنیا تشکر از شما و لطفتون

    پاسخ
  2. مجتبی حنیفی
    مجتبی حنیفی گفته:

    باسلام خدمت آقا نجف عزیز
    بله این بزرگوار گرامی شهید فتح اله حسین زاده پسر خاله بنده است ، از خداوند متعال برای همه شهدا و تمام کسانی که در این راه مقدس خدمت کردند طلب آمرزش و مغفرت میکنیم.

    پاسخ
  3. علی جعفری
    علی جعفری گفته:

    سلام. بنده قبل از عملیات والفجر ۸ با شهید فتح الله حسین زاده در پادگان دوکوهه آشنا شدم، یعنی ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ گردان مسلم لشکر محمد رسول الله (ص) به فرماندهی برادر عباس شهرابی پس از مدتی اقامت کوتاه در دوکوهه بنا به دستور لشکر به سمت کارون رفتیم و در یکی از اردوگاه ها مستقر شدیم.بنده با این شهید و شهید تقوی و شهید حاج منصور یزدان یار روحانی گردان، دوستی خوبی در این چند وقت داشتیم. فتح الله و حاج منصور کمک آرپی جی بنده شدند و حدود یک هفته تمرینات سخت جنگی برایمان تدارک دیده بودند که انجام میدادیم. خلاصه، شب بیست و یکم بهمن هملیات والفجر ۸ شروع شد و جلوتر از ما دیگر گردانهای لشکر در محور فاو ام القصر درگیر بودند. شب سون گردان مسلم – یعنی گردان ما – وارد عمل شد و در کنار جاده ای که مستقر در سنگر انفرادی بودیم، خمپاره ۱۲۰ در ۲ متری ما به زمین خورد و فتح الله و حاج منصور و تقوی و تعدا دی از دوستان به شهادت رسیدند. اتفاقی این عکس شهید را در اینترنت دیدم و یاد آن روزها افتادم. رحمه الله علیه

    پاسخ
  4. علی جعفری
    علی جعفری گفته:

    سلام. بنده مطالبی دیشب نوشته بودم که حذف کرده اید!! علت آن چیست. شهید فتح الله حسین زاده هنگام شهادت در گردان مسلم بوده است و بنده با حدود ۱۰ روز با ایشان و دیگر دوستالن حسر و نشر داشتیم. شبی که گردان ما در حال عمل در محور فاو ام القصر بود، گردان حمزه قبل از ما درگیر شده بود و زخمی ها و شهدای آن گردان کنار جاده روی زمین افتاده بودند. تصمیم داشتم تصاویر ایشان را در گردان مسلم خدمتتان ارسال کنم، ولی این کار بسیار ناپسند شما در حذف مطالب حقیر، بنده را منصرف کرد.

    سلام
    فکر کنم سوء تفاهم شده
    احتمالا منظورتون دیدگاهی است که قبل از این نوشتید و چون کمی طول کشیده تا تأیید بشه شما تصور کردید حذف کردم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.