مهدی خراسانی

1870

ابوترابی دیگر …

پاتک ۳۱ فروردین

3 پاسخ
  1. گلستانی
    گلستانی گفته:

    بعد از یه جنگ جانانه این خواب واقعا میچسبه اون هم مهدی خراسانی که یه دقیقه اروم وقرار نداشت تو جبهه از چهارده پونزده سالگی توجبهه بود تا اخر جنگ…… تازه لبنان هم رفت برای جنگ با اسراییلی ها ………………..حالا بعد از سالها که از جنگ میگذره………چنین خوابم ارزوست .

    پاسخ
  2. مجيد صفار
    مجيد صفار گفته:

    سلام. به به ، چه عکس قشنگی و چه نوشته ی دلچسبی از حاج حسین آقای گلستانی. الآن که داشتم این عکس رو می دیدم بی اختیار اشک تو چشام جمع شد (و البته حسرت روزهائی رو خوردم که خودم نبودم). بعدش یکی از دوستان ِ همکار رو صدا زدم که “آقا سید” بیا این عکس رو ببین و یاد روزهای خودت بیافت. آقا سید مرتضی خودشان سابقه ی بیش از ۸۰ ماه حضور در جبهه ی جنگ در ایام دفاع مقدس رو دارند و از همرزمان و دوستان شهید حاج حسین خزاری هستند. ایشان با دیدن این عکس یاد خاطراتی از والفجر۸ افتادند که بعد از فعالیت هائی سخت و فشرده در کنار رودخانه همینطور روی کلوخ ها خوابشان رفته بود. خداوند همه مجاهدان و فرزندان امام (ره) رو عاقبت به خیر کنه ، به اونها عمر طولانی و با عزت بده و با دوستان شهیدشان محشور گرداند، انشاالله. دست همه ی اونهائی که باعث میشن این عکس ها در معرض دید عموم، بویژه آیندگان، قرار بگیره، درد نکنه و امام زمان (عج) دستگیرشان باشد، انشاالله.

    پاسخ
  3. امیر ابراهیمی
    امیر ابراهیمی گفته:

    این لحظه رو قشنگ یادمهدو روز درگیر پاتک بودیم ی سری از بچه ها تا بالای سه چهار روز نخوابیده بودند اون موقع بی سیم چی حاج قاسم بودم دقیق یادمه از جلوی مهدی که رد شدم دیدم خروپفش ب هواست اگه اشتباه نکنم تو سایه تانکر آب خوابش برده بود

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.