وصیت نامه شهید مسعود عالی فکر

106

«امروز هرکس در خط امام و مطیع امام بود، مدافع انقلاب و محرومین است و خطا و سوء استفاده بعضی شما را مأیوس از انقلاب نکند که هرکس قصد خیانت و به هدر دادن خون شهدا را داشته و به فکر کسب مقام و سوء استفاده از ثمرات خون شهدا است سزای خیانت خود را خواهد دید.»

منبع: سایت مجاهدت

متن کامل وصیت نامه در ادامه مطلب

برحسب تکلیف هرفرد مسلمان که باید وصیتنامه‌ای داشته باشد اقدام به نوشتن این مطالب که از روی آگاهی کامل می‌باشد نمودم.

با اعتقاد به یگانگی خالق هستی و خاتمیت پیامبر اکرم (ص) و ولایت علی (ع) و ائمه طاهرین (ع) و با اعتقاد به این مطلب که در زمان غیبت امام زمان (عج) اطاعت از ولی فقیه که در حال حاضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، امام خمینی ، می‌باشد باید نمود و بر حسب تکلیف و به امر مبارک امام عزیز، آمدن به جبهه را تکلیف خود دانسته و با آگاهی کامل و به اراده شخص خودم ، صورت گرفته است.

پدر و مادر عزیز و بزرگوارم که عمری در راه تربیتم تلاش نمودید و سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردید و در زندگی ، آسایش و رفاه ما را بر آسایش خود ترجیح می‌دادید! از شما عزیزان عاجزانه می خواهم که مرا ببخشید که رضایت خداوند در رضایت پدر و مادر است و اگر خلافی و یا بی‌توجهی دیدید ، از روی جهل و نادانی بوده، نه از روی آگاهی که باز مرا ببخشید.

ای بزرگواران! اگر در زندگی کوتاهی دیده شد، به خاطر احساس تکلیفی بود که می‌کردم. امروز خود شاهد هستید که دشمنان ما در همه شکل و قیافه‌ای به جنگ این نظام مقدس به پا خواسته‌اند و سعی در نابود کردن ارزش‌های مقدس این انقلاب الهی را دارند؛ آنوقت من به امور عادی زندگی خود ادامه بدهم و بگویم دیگران هستند و انجام میدهند که هرگز این تفکر برایم قابل قبول نیست و هرچند کاری انجام نمی‌دادم و کار اصلی را شهدا و رزمندگان عزیز، با ایثار و از خود گذشتگی و با گمنامی برای رضای خدا انجام میدهند.

عزیزان من! مساله ای که در حال حاضر انقلاب اسلامی در آن درگیر است وجود همه گونه توطئه در هر شکل است و اگر امروز دیدید افرادی به اسم حزب اللهی و یا مدافع انقلاب کارهائی خلاف حرف امام انجام دادند ، بدانید اینها دشمنان انقلاب و امام هستند. امروز هرکس در خط امام و مطیع امام بود، مدافع انقلاب و محرومین است و خطا و سوء استفاده بعضی شما را مأیوس از انقلاب نکند که هرکس قصد خیانت و به هدر دادن خون شهدا را داشته و به فکر کسب مقام و سوء استفاده از ثمرات خون شهدا است سزای خیانت خود را خواهد دید.

عزیزان! میدانم که رفتنم برای شما مشقاتی دارد، ولی بدانید که امانتدار بودید و برای حفظ اسلام و رضایت خداوند صورت گرفته و انشاء الله خداوند به شما بزرگواران صبر عنایت فرماید.

برادر عزیز ، آقا مهدی خوبم – که کمتر شد با شما باشم و کمکتان کنم که این را بر من ببخشید- امیدوارم سعی خود را در بالابردن سطح آگاهی فکری، اعتقادی و درسی خود بنمائید و اطاعت از پدر و مادر را ترک نکنید و کمک آنها باشید و مواظبت از خود بنما تا فردی مفید برای انقلاب باشی.

خواهران عزیزم! از شما طلب حلالیت و بخشش دارم و امیدوارم زندگی شما در پرتو توجهات امام زمان (عج) به خوبی اداره شود و فرزندانی نیکو، حافظ اسلام و قرآن تربیت نمائید.

از تمامی فامیل و دوستان که در این مدت زندگی ، بخصوص در این اوخر، بسیار برای آنها مزاحمت و ناراحتی بوجود آوردم عاجزانه می خواهم مرا ببخشند و از تمامی برادران بسیج و بزرگواران هیأت محبان‌المهدی طلب حلالیت می نمایم و امیدوارم خطاهای این بنده عاصی را ببخشید و در مراسم عزاداریها ما را هم فراموش نکنید و از خدای رحمان طلب آمرزش برای ما بنمائید که دعای شما عزیزان رد شدنی نمی‌باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.