عید سعید فطر مبارک باد

به نام خدا

با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و با آرزوی پذیرش طاعات و عبادات همه شما عزیزان در این ماه پر خیر و برکت

به اطلاع می‌رساند که با همکاری فخرالدین خراسانی، سایت گردان از سایت شهیدان مهدی برزی مستقل شده و زین پس شما می‌توانید مطالب وب را از آدرس www.gordanhamze.ir  دنبال کنید (در صورت استفاده از آدرس قبلی www.mehdibarzi.ir/gordanhamze به صورت خودکار به آدرس جدید هدایت خواهید شد).

خرسندیم که به لطف الهی و با همکاری شما عزیزان، توفیق آن را یافتیم که طی یک سال اخیر با انتشار بیش از ۱۹۰۰ مطلب از دلاورمردان گردان حمزه و به رغم عدم شناسایی تعداد کثیری از نیروهای گردان، میزبان حدود ۳۸۰ شهید و ۵۲۰ ایثارگر در وب سایت گردان باشیم.

آرزوی قلبی ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره حماسه‌سازانی است که برای حفظ شعائر اسلامی، استقلال ارضی و حیثیت ملی، طی ۸ سال دفاع مقدس و حتی در جبهه سازندگی پس از آن دوران، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند؛ مسلماً این امر محقق نخواهد شد مگر بازماندگان آن دوران طلایی ما را در هر چه پربارتر شدن مطالب این سایت یاری رسانند.

از کلیه رزمندگان گردان و همچنین خانواده محترم آن عزیزان درخواست می‌شود با ارسال عکس و خاطره خود و یا عزیزانشان از آن دوران ما را در بهبود روزافزون سایت یاری رسانده و در اجر معنوی آن سهیم باشند.

ارادتمند

مهدی برزی

5 پاسخ
  1. نجف
    نجف گفته:

    بسمه تعالی
    با سلام

    آقا واقعا من یکی رو که بدجوری غافلگیر کردید!!!! این دو سه روزه مرتب میومدم سایت ولی از دیروز دیدم سایت آپدیت نشده و اتفاقا تعجب کردم که حالا که دوباره اومدم دیدم از بعد از ظهر تا حالا یهو کلی تغییر کرده!!!! واقعا تبریک میگم… و از صمیم قلب براتون آرزوی سلامتی و توفیق زیر سایه و توجهات آقا و اربابمون مهدی فاطمه ارواحنا فداهما رو دارم. موید و مستدام باشید….بازم تبریک…… سایت خیلی زیباتر و موقرتر شده…..

    یا علی مدد.

    سلام
    زنده باشید
    متشکرم و برای شما نیز آرزوی توفیق و سعادت دارم
    شما لطف دارید
    و ممنون از همکاری شما در این مدت برای تصحیح اشتباهات وارسال خاطرات و ارائه نظرات
    دست حق نگهدارتون

    پاسخ
  2. گلستانی
    گلستانی گفته:

    پیشاپیش عیدتون مبارک و طاعاتتون قبول .عیدی خوبیه به همه کاربرای عزیز دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدید دست اقا فخرالدین واقعا درد نکنه موفق باشید .یاعلی

    زنده باشید
    تشکر و سپاس از شما

    پاسخ
  3. عباس اسكندرلو
    عباس اسكندرلو گفته:

    اللهم اهل الکبریا والعظمه واهل الجود والجبروت .پیشاپیش این عید عظیم الهی را (الذی جعلته للمسلمین عیدا) خدمت شما وخانواده ارجمندتان تبریک عرض میبکنم هرچند ما میهمانان خوبی نبودیم ولی میزبان خوبی داشتیم خداوند انشاالله این ماه رمضان را آخرین ماه رمضان ما قرارندهدواگر قرار است تا سال آینده نباشیم واین ایام را درک کنیم ما را با حسن عاقبت از این دنیا ببرد .
    از زحمات شما وسایر اعضای خانوادتان در بروز رسانی وارائه کار نودر این سایت ارزشمند تقدیر وتشکر میکنم وانشاالله ذخیره آخرت خوبی برای شما باشد .
    نکته ای را که بنظرم میرسد عنوان کنم در صفحات جدید بنظر میرسد صفحات وب کمتر گنجایش عکسهای عزیزان رادارد اگر اصلاح گردد انشاالله بهتر خواهد .در پناه حقتعالی موید وموفق باشید .

    سلام
    متشکرم
    ما تعداد پستهای صفحه رو کم کرده بودیم که حجم سایت پایین باشه و همه کاربران حتی کسانی که از اینترنت dial up استفاده می کنند بتونن به راحتی صفحات رو ببینند.
    به روی چشم.
    قعلا سه تا پست اضافه می کنم تا اگه لازم بود بعداً هم بیشتر بشه.
    ممنون از نظرتون

    پاسخ
  4. سلطانی
    سلطانی گفته:

    با سلام عید سعید فطر بر شما عزیزان مبارک و تهنیت باد . چند روزی بدلیل قطعی تلفن منزل دسترسی به اینترنت نداشتم و امروز دوشنبه که تلفن وصل شد و به سایت شما رجوع کردم حقیقتاً یک دفعه بدجوری غافلگیر شدم دست مریزاد و خسته نباشید . آرزوی موفقیت و بهروزی در کلیه امورات زندگیتان و هر روز بهتر از روزهای قبل را دارم و انشاءالله موفق و مؤید باشید . با آرزوی سلامتی و التماس دعا

    سلام و متشکرم
    شما هم خسته نباشید و تشکر از همکاری و لطف همیشگی شما

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.