پیشنهاد و توصیه برادر لیایی

طی تحقیقی که داشتم متوجه شدم فضاهای مجازی جدید در تلفنهای همراه و تبلتها که بشدت هم در حال رشد هستند همانند wechat , viber, didi, whats app ,coco ,tango.  بسرعت عرصه را بر سایتهای سنتی  مانند سایت شما و حتی سایتهای مدرن مانند facebook ,google plus تنگ مینمایند و کاربران این سایتها را با جذابیتهای متنوعی که ارایه می کنند میربایند.
علیرغم آن که طول عمر این نرم افزارهای کاربردی همراه کوتاه میباشد ولی تولید محتوا در آنان در مقایسه با سایتها بشدت در حال افزایش است  و خطری که جامعه مجازی ما را تهدید میکند از بین رفتن محتواهای تولید شده  در آن با پایان عمر آن نرم افزار و کوچ کاربرانش به نرم افزاری جدیدتر و جذابتر است . هر چند شاید عده ای تصور کنند این موضوع فرصتی برای انهدام محتواهای  مخرب در جامعه کنونی ما باشد ولی کاربران ایرانی این نرم افزارها دارند اثبات میکنند که این تهدید را به فرصت تبدیل نموده اند و حجم محتواهای مفید و آموزنده تولید شده در حال غلبه بر دیگر محتواهاست.
با این مقدمه مطول شاید پیش خود بگویید این موضوع چه ربطی به سایت گردان حمزه و کاربرانش دارد؟
و این همان نکته ای است که بدنبال بیان اهمیت آن بوده ام و میبایست توجه شما را بدان جلب کنم.
مهمترین دغدغه گردانندگان سایت ارایه محتواهای جدید و تقویت آرشیو و نگهداشتن کاربرانش است حال چنانچه با حضور فعال شما و کاربرانتان در این فضاهای جدید با تشکیل چت رومها و گروهها و …. در این نرم افزارها با عنوان گردان حمزه  ضمن اینکه حضور خود را در این فضاها پررنگ مینمایید منبع عظیمی برای استفاده از محتواهای بدست آمده جهت ارایه در سایت گردان حمزه  در اختیار شماست همچنان با آرشیو این مطالب دغدغه ای برای از بین رفتن آنها وجود ندارد.
منتظر نظرات شما و کاربرانتان راجع به این موضوع هستم.

محمود لیایی

3 پاسخ
  1. ف. مهدی برزی
    ف. مهدی برزی گفته:

    سلام برادر لیایی
    حق با شماست
    این فضاها نباید خالی از حضور شما و همرزمانتون باشه
    من هم به نوبه خودم اگه جایی کاری از دست برآد و سعادت داشته باشم، دریغ نمی کنم.
    با آرزوی موفقیت

    پاسخ
  2. سلطانی
    سلطانی گفته:

    با سلام خدمت برادر لبابی
    خود من از تمامی این ابزارهای نوین تقریباً استفاده کرده ام و یا استفاده میکنم و در این ابزارها هم میتوان و باید نیروهای ارزشی پیش قدم یشوند و فضا را از رقبایی که خدای نکرده مسموم و آلوده می کنند بگیرند و با مطالب متنوع و مذهبی فضا را به دست بگیرند و به نظرم نیابد نگران بود.
    متشکرم

    پاسخ
  3. نجف
    نجف گفته:

    بسمه تعالی
    با سلام

    بنظر بنده حقیر پیشنهاد بدی نیست اما بشرطها و شروطها ! چون این امکانات و ابزار در واقع میتونه یک شمشیر دو لبه باشه. این رو بر اساس تجربه عرض میکنم که قریب هشت ، نه سالی هست که در خیلی از سایتها و فرومها فعالیت داشته و دارم و در خصوص درج خاطرات و پاسداری از ارزشهای دفاع مقدس و نیز مطالب دینی و معرفتی و ولایی دست به قلم هستم. اولین معضل ورود بسیاری از کاربرانی هست که شما ازشون تقریبا هیچ اطلاعات و مشخصات حقیقی و درستی ندارید و معلوم هم نیست که مشخصاتی که بدهند درست باشد که غالبا هم درست نیست و مشخصات مجازی و مستعار استفاده میکنند و شما از حقیقت افکار و اعتقاد و باطن نیات و برنامه هاشون آگاه نیستید و احیانا بعد از ثبت نام و شروع فعالیت پس از مدتی که گذشت طور دیگری فعالیت میکنند و معمولا سایتها و فرومها رو وارد چالشها و حاشیه ها و …. میکنند که این حتما مدیریت و کنترل افراد آگاه و مسلط و با تجربه و معتقد و مومن به اهداف ارزشی سایت رو طلب میکنه . در این خصوص خیلی حرف هست که چنانچه خواستید بر اساس تجربه عرض خواهم کرد.
    یا علی مدد.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.