آلبوم گردان حمزه

2298از راست به چپ: مجید صفار، مهدی قویدست

«به هر حال بیان خاطرات، ذهنیت ها و فضاهای آن دوران بد نیست. جهت ثبت در خاطرات عرض کنم که این عکس ساعاتی قبل از آغاز بیت المقدس ۴ گرفته شد. در این لحظه ، روبروی ما آقا ناصر رخ ایستاده اند. داشتیم دوان دوان می رفتیم تا به بقیه برسیم که آقا ناصر آمد جلو و به آقا رجب (عکاس) گفت از اینا عکس بگیر. با ایشان دیده بوسی کردیم و رفتیم. آقا ناصر به همراه دوست عزیز دیگری که فخرالدین را بسیار دوست می داشت (آقای محمودی، معلم در دبیرستان ابوذر)، پیش بینی کرده بودند که بعد از فخرالدین از میان بچه های دبیرستان ِ ابوذر نوبت به من رسیده است. اما خوب متأسفانه اینگونه نشد. البته اونها تا پیش از این سه چهار مورد را خوب پیش بینی کرده بودند. الحق که جای ما (من) میان آنها نبود، مگر اینکه شهداء دست گیر باشند و خداوند زیادی با فضلش رفتار کند، انشاالله.»

— مجید صفار

2 پاسخ
  1. مجيد صفار
    مجيد صفار گفته:

    به هر حال بیان خاطرات، ذهنیت ها و فضاهای آن دوران بد نیست. جهت ثبت در خاطرات عرض کنم که این عکس ساعاتی قبل از آغاز بیت المقدس ۴ گرفته شد. در این لحظه ، روبروی ما آقا ناصر رخ ایستاده اند. داشتیم دوان دوان می رفتیم تا به بقیه برسیم که آقا ناصر آمد جلو و به آقا رجب (عکاس) گفت از اینا عکس بگیر. با ایشان دیده بوسی کردیم و رفتیم. آقا ناصر به همراه دوست عزیز دیگری که فخرالدین را بسیار دوست می داشت (آقای محمودی، معلم در دبیرستان ابوذر)، پیش بینی کرده بودند که بعد از فخرالدین از میان بچه های دبیرستان ِ ابوذر نوبت به من رسیده است. اما خوب متأسفانه اینگونه نشد. البته اونها تا پیش از این سه چهار مورد را خوب پیش بینی کرده بودند. الحق که جای ما (من) میان آنها نبود، مگر اینکه شهداء دست گیر باشند و خداوند زیادی با فضلش رفتار کند، انشاالله.

    به نظرم اجر درست زندگی کردن بعد از جنگ کمتر از شهادت نیست. انشالله که خدا با همه با فضلش رفتار می کنه. برای شما و همچنین آقا ناصر رخ و آقا ناصر محمودیان آرزوی سلامت و سعادت دارم. داداش فخرالدین که خیلی به مدیر و دبیر شیمی (اگه اشتباه نکنم) دبیرستان ابوذر غفاری ارادت داشت.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.