شهید حمید سربی

«برای پیوند عبد با معبود قابلیت لازم است. لازمه شهادت خدایی شدن است.»

بسم الله الرحمن الرحیم

 

به نام الله که جانم به فدایش. به نام او که در خاک، روح خود را دمید و بدینسان از خاک موجودی همچو انسان را آفرید. پس خوشحالم که بندگی خدایی مقتدر و حکیم و مهربان را می‌کنم.

الهی تو را بسیار شکر می‌کنم که مرا در این مسیر قراردادی که ابتدا و انتهایش سعادت است. زندگی در این لباس خاکی مقدس، خود یک سعادت و فیروزی بزرگی است که نصیب همه نمی‌شود و لیاقت جنگیدن در این طریق بر همه کس قبول نمی‌افتد و شهادت در راه معشوق را هر کسی درک نمی‌کند. خداوندا! کفن مرا از پارچه پیراهن پاره و خاک‌آلوده و خونرنگ بپسند و غسل مرا از خونم قرار بده تا در قیامت در مقابل شهیدانت بیشتر از این سرافکنده نباشم.

الهی! مرا پاکم کن که آلوده در گناهم و مرا ببخش که شرمنده روسیاهم.

الهی! اگر مجرمم، مسلمانم. اگر گنه‌کارم، پشیمانم. اگر عقابم خواهی، مطیع فرمانم. اگر رحمت فرمایی، مستحق آنم.

الهی! دلم خسته است و بیمناک که چه به روزم خواهد آمد. هر چه می‌مانم، خسته‌تر می‌شوم. نگاهی به عملم می‌کنم، نگاهی به تو، شرمسارتر می‌شوم. جلوه ملکوتی تو نقابی زیبا بر روی اعمال زشت من کشیده که گویی جزو مقربین درگاهتم. نگاهی به تو می‌کنم، نگاهی به خودم، دیگر خجالت می‌کشم از اینکه به تو بگویم «یارب!»

خداوندا! خجالت می‌کشم از این که دیگر بگویم که شهادت را نصیب من کنی، زیرا که نه تنها لیاقت شهادت را در خودم نمی‌بینم، بلکه حتی لیاقت طلب شهادت را هم در خود نمی‌بینم. پس بارالها! مرا ببخش از اینکه دیگر طلب کشته شدن در راهت را نمی‌کنم زیرا دیگر رویی برای بیان این کلام در خود نمی‌بینم.

برای پیوند عبد با معبود قابلیت لازم است. لازمه شهادت خدایی شدن است. پس چگونه من که بنده‌ای عاصی‌ام، طلب پیوند با تو را که سرچشمه پاکی‌ها هستی را بکنم؟ ولی مولای من وقتی فکر عفو و لطف و فضلت را می‌کنم، می‌بینم که بخشیدن و داخل کردن من میان بندگان صالحت، برای تو که ارحم الراحمینی کاری بس آسان است.

پس بارالها! مرحمتی کن و با عدالت با من رفتار مکن که با فضلت با من بساز. ای خوبترین خوبها! ای محبوب محبوبان! به فریادم برس!

من بنده عاصی‌ام رضای تو کجاست

تاریک دلم نور ضیای تو کجاست

ما را تو بهشت اگر به طاعت بخشی

آن بیع بود، لطف و عطای تو کجاست

به امید انجام تکالیف الهی و کسب عاقبتی خیر

المفلوک الحقیر العاصی

حمید سربی

۶۵/۱/۲۵

ساعت ۱۱صبح

التماس دعای خیلی زیاد

 

1 پاسخ
  1. امیرعلی امانقلی
    امیرعلی امانقلی گفته:

    باسلام واحترام وآرزوی قبولی طاعات شهیدعزیز حمیدجان سربی انسانی فوق العاده شریف پاک وخدایی بود حمید انسان رابه یادخدا می اندخت چهره اس حرفش واعمالش پاک ومعصوماته بود خوشحال میشوم تصاویری و خاطره ای از حمیدعزیز را برای اطلاع بیشتر مردم شریف ایران به سایت رکوردهای ایران بفرستید لطفا نام سایت که زدید نوشته میشود به رکوردهای ایران خوش آمدید بعد کلیک فرمایید باتشکر فراوان


    سلام
    شما میتونید از این لینک کلیه پست های مرتبط با شهید سربی رو دریافت کنید:
    http://gordanhamze.ir/?tag=%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%DB%8C

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.