شهید حسین خلیلی

«خدایا وقتی دعاهایی نظیر دعای کمیل را می‌خوانم متوجه می‌شوم

که این دعاها و این راز و نیازهای معصومین در حقیقت برای این است

که حرف زدن با تو را یاد ما بدهند.»

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ربَّنا لا تَجعَلنا مَعَ القَوم الظّالِمین

با سلام خدمت آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، خمینی بت شکن و با سلام بر تمامی شهیدان که خود سوختند و روشنی خود را نثار راه هدایت جامعه کردند و خون خود را پای درخت اسلام ریخته و باعث احیای مجدد اسلام شدند.

در این مدت که خداوند توفیق داد و در جبهه حضور داشتم واقعاً توانستم این مطلب را بفهمم که چرا خداوند در قرآن از جنگ به عنوان یکی از چیزهایی یاد می‌کند که ما از آن کراهت داریم ولی خیر و صلاح ما در آن است. این معنویت و این صفا و محبتی که خدا در جبهه قرار داده است، چیزی نیست که هر کسی بتواند آن را به سادگی درک کند، حتی اگر مدت زیادی را در جبهه مانده باشد و در عملیاتها شرکت کرده باشد و خدایا تو خود می‌دانی که من ظرف این مدت نتوانستم ذره‌ای معنویت را به دست بیاورم که اگر تا به حال به دست آورده بودم، اعمالم این نبود. خدایا تو خود از احوالات من بهتر از خود من آگاهی و بهتر از من از درون من باخبری و می‌دانی که من چگونه کسی هستم.

خدایا وقتی دعاهایی نظیر دعای کمیل را می‌خوانم متوجه می‌شوم که این دعاها و این راز و نیازهای معصومین در حقیقت برای این است که حرف زدن با تو را یاد ما بدهند و اگر اینها نبودند امثال من که جز گناه و نافرمانی از تو چیزی نداریم کی می‌توانستیم از گناه به سوی تو برگردیم و با تو راز و نیاز کنیم.

خدایا وقتی این قسمت از دعای کمیل حضرت علی (ع) را می‌خوانم که می‌فرماید: «اللهم مولای کم من قبیح سترته و کم من … و کم من ثناء جمیل لست اهل له نشرته»، متوجه می‌شوم که نمونه واقعی این دعا امثال من هستند که با وجود این که در کفران نعمت به سر می‌بریم ولی باز سایه رحمت تو از سر ما کم نمی‌شود و هم چنان نعمتهایت را بر ما فزونتر کردی.

خدایا توفیق این را به من بده که بتوانم در این مدت که اینجا هستم آنطور که تو می‌خواهی باشم و تا هستم لیاقت شرکت در این جمع خالصانه و در این فضای سراسر معنوی را از من نگیر.

انشاءالله

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار

رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

۶۴/۱۱/۱۵

اردوگاه کارون

حسین خلیلی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.