علی خرمجو

«قبل از آنکه به حساب ما رسیدگی شود به حساب خود برسیم.

گناهان خود را مدنظرآوریم و آنان را بزرگ شماریم

و خوبیهای خود را به حساب نیاوریم و فراموش کنیم.»

بسمه تعالی

السلام علیک یا اباعبدالله

با سلام و درود فراوان بر رحمت العالمین خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) و بر خاندان عصمت و طهارت و سلام بر منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و بر نائب بر حقش امید مستضعفان جهان و بر پویندگان واقعی راه انبیاء و امامان و سلامی گرم بر رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل

الهی عاملنا بفضلک و لاتعاملنا بعدلک

الهی! تو آگاهی که من کوچکتر از آنم که در مقابل سخنان گهربار این بسیجی‌های مخلص تو دست به قلم ببرم و چیزی بنویسم ولی اول با نام تو شروع کردم که در این راه مرا یاری دهی و توفیق آن را به من عطا کنی.

برادران و دوستان عزیز! آیا وقت آن نرسیده است که به خود آئیم و کمی فکر کنیم و به ندای خدا از طریق صد و بیست و چهار هزار فرستاده و چهارده معصوم لبیک گوئیم.

به اطراف خود نظاره کنیم، هرچه را می‌بینیم آفریده و مخلوق پروردگار جهان است و همه در حال تسبیح و فرمانبرداری از او هستند به جز انسانهایی که با این وجود (وجود فرستادگان الهی) دست از نافرمانی و معصیت برنمی‌دارند. این جهان و کره زمین متعلق به وجود مقدس ارحم الراحمین است و او فرمان داده که در این ملک معصیت نکنید و اعمال زشت و ناپسند انجام ندهید.

آیا درست است که در جایی که (زمین) حضرت علی از آن به عنوان مسجد احباء الله نام می‌برد، معصیت و نافرمانی کنیم و عرش الهی را به لرزه درآوریم؟ قبل از آنکه به حساب ما رسیدگی شود به حساب خود برسیم. گناهان خود را مدنظرآوریم و آنان را بزرگ شماریم و خوبیهای خود را به حساب نیاوریم و فراموش کنیم. خدا را اطاعت کنیم و نماز به پا داریم و جهاد کنیم در جبهه دشمنان خدا و جبهه مبارزه با نفس.

در خاتمه از خداوند متعال عاجزانه می‌خواهم که مرا به بندگی خود قبول کند و مرا از خوبان امت حضرت محمد قراردهد و توفیق عبادت و ترک گناهان را به ما عطا فرماید و نیات ما را الهی گرداند که برای او و در راه او قدم برداریم.

خدایا! از تو می‌خواهم که مرا از شیعیان واقعی علی (ع) گردانی و لحظه‌ای ما را به خود وامگذاری.

به عزت و جلالت خدایا مرگ ما را طوری قرار ده اول راحت ما باشد، اول سعادت ما باشد، جزو احباء و انصار تو باشیم و شهادت در راه خودت را نصیبمان بگردان و ما را با ائمه اطهار و حضرت محمد (ص) محشور گردان.

الهی ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک

در اینجا لازم می‌دانم که از خدا برای تمامی کسانی که در این راه و در راه پیشبرد اهداف عالیه آن کمک می‌کنند و رنج فراوان می‌کشند، مغفرت ‌نمایم (بخصوص شهید احمدیزاده) و امیدوارم که خداوند از الطاف بی‌پایانش و از مقامات معنوی و دنیوی به آنان عطا فرماید و شهدای ما را با سیدالشهدا محشور گرداند به ویژه برادر احمدی‌زاده که در این کار پیشقدم بوده‌اند.

خدایا! درجاتشان عالی است متعالی بگردان.

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

زیارت کربلا نصیب ما بگردان

معلولین و جانبازان شفا عنایت فرما

جمله اسیران ما آزادشان بگردان

صدام و لشگرش را نابود گردان

عبد گنهکار و روسیاه و مخلص بسیجی‌های ایثارگر

علی خرمجو

 

با درد بساز چون دوای تو منم

در کس منگر که آشنای تو منم

گر بر سر کوی عشق ما کشته شوی

شکرانه بده که خونبهای تو منم

 

به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست

عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست

 

خدایا چون به تو می‌نگرم از جمله تاجدارانم و تاج بر سر

و چون به خود می‌نگرم از جمله خاکسارانم و خاک بر سر

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.