علی رضا حاجی

«برادر دست از امام برندار!

تاریخ همه چیز را به ما می‌گوید

اگر تو به من بگویی فشار اقتصادی، من می‌گویم صدر اسلام!

اگر بگویی فشار نظامی، من می‌گویم صدر اسلام ائمه و انبیاء چه زحمتها دیده‌اند

تا این حکومت را به ما داده‌اند. غفلت چقدر؟ به خود بپرداز!»

بسم الله الرحمن الرحیم

اصطفیتک لنفسی    — قرآن کریم

ای انسان من تو را برای خودم ساخته‌ام

خدمت آقا امام زمان و نائب برحقشان و تمامی شهیدان سلام عرض می‌نمایم. زبان الکن و قلم شکسته، قاصر از توصیف است. به قول طلبه‌ها بعضی چیزها «یدرک و لایوصف» است یعنی درک می‌شود ولی وصف نمی‌شود ولی عظمت ائمه و امام عزیزمان و مقام شهیدان درک هم نمی‌شود؛ ما را چه به این حرفها؟ بزرگترها در عظمت روح اینها مانده‌اند.

خدایا از آن لحظه‌ای که پا به عرصه وجود گذاشته‌ام تا حال این گونه بودم. تا سال‌ها خام بودم، غفلت‌زده بودم. بعد چند سالی بعد از انقلاب که به اصطلاح چیزی فهمیدیم باز هم شما ما را در نظر دیگران خوب جلوه داده‌ای، «کم من ثناء جمیل لست اهلا له نشر»

نه آن اندازه هم که در نعمت حکومت پربرکت شما بوده‌ام نصفش در خواب بودم، نصف دیگرش هم فضیحت است چون به عملم می‌بالیدم. شاید می‌گویی پس حرف حسابت چیست؟ می‌گویم خدایا «اِن کنتُ بئس العبد فانت نعم الرب» بارالها «ان کان غیرمستأصل لرحمتک فانت اهل تجود علی من فضلک» – خدایا شما می‌فرمایی همه اعضا مسئولند پس اگر پرده برداشته شود به این جسد نحس کفتارهای توی بیابان هم اعتنا نمی‌کنند. خدایا! بعضی روزها از سرچشمه پاک و زلال پاکی مرا نوشاندی، در آن غرق می‌شدم، لذت می‌بردم. خدایا! می‌خواهم بگویم درست است که لیاقت این حالت‌ها را نداشته‌ام ولی به اسم پربرکتت قسم که من پاکی را دوست داشتم.

سالها از انقلاب و جنگ گذشت و ما هنوز در خوابیم. هنوز در شک و ریب هستیم که راه خوب کدام است. باز می‌گوییم چرا امام علی (ع) و امام حسین (ع) مظلوم بودند؟ امام عزیز یک جمله می‌گویند همه در پی تفسیر آن هستند ولی بسیجی عاشق سر در راه او داده است و مظلوم جبهه هم اوست با چه دل خونی بسیجی به خط می‌زند، از طرفی می‌بیند در شهرها بعضی‌ها وارث انقلاب و جنگ شده‌اند، از طرفی وقتی امام ضرورت جبهه آمدن را می‌فرمایند، هیچ اثری درشان ندارد، پیش خود می‌گویند کاش ما در کربلا بودیم و … ولی اکنون فقط حرف – اما برادر تو به عنوان یک برادر حقیر می‌گویم بیا جبهه تا جان بینی! بیا مردانی را ببینی که کمال الانقطاع را به دست آورده‌اند و حجابهای نور را کنار زده‌اند و به مراحلی از کمال دست پیدا کرده‌اند که عرفا از درک آن عاجز هستند.

برادر دست از امام برندار! تاریخ همه چیز را به ما می‌گوید اگر تو به من بگویی فشار اقتصادی، من می‌گویم صدر اسلام! اگر بگویی فشار نظامی، من می‌گویم صدر اسلام ائمه و انبیاء چه زحمتها دیده‌اند تا این حکومت را به ما داده‌اند. غفلت چقدر؟ به خود بپرداز!

خدایا! خدایا! امام ما را تا انقلاب حضرتش حفظ بفرما!

خدایا ملت ما را طلایه دار امام زمان عج قرار بده!

همه را به راه راست هدایت فرما

العبد الحقیر العاصی علی رضا حاجی

ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۶۵/۶/۲۰

مصادف با پنجم محرم الحرام ۱۴۰۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.