مصطفی مالکی

«اسلام در تمام ابعادش کامل

و انسان مطیع این مکتب نیز باید در کلیه زندگی‌اش «عملوا الصالحات» داشته باشد.»

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاَمَّا الاِنسانُ اِذا مَا ابتَلیهُ رَبُّهُ فَاَکرَمَهُ وَ نَعَّمَه فَیَقوَلَ رَبّی اَکرَمَن وَ اَمّا اِذا مَا ابتَلیهُ فَقَدَّرَ عَلَیهِ رِزقَهُ فَیَقُولُ رَبّی اَهانَن کَلّا …               — سوره والفجر آیات ۱۵ و ۱۶

 

پس اما چون انسان به وسیله خداوند متعال مورد آزمایش قرار گیرد و بعد او را کرامتی و نعمتی رسد، می‌گوید پروردگار من، مرا گرامی داشت و اما چون انسان به وسیله خداوند مورد آزمایش قرار گیرد و او را برای آزمون، تنگ‌روزی و فقیر کند، می‌گوید پروردگار من مرا خوار می‌کند. نه هرگز …

به نظر می‌رسد که برادرم شما دنبال مردان راستین خدا می‌گردید که آن هم از ما به دور است ولی علاقه ما به شما باعث شد که حرف شما را گوش کنم.

روزی خواهد رسید که حرفهای پیشینیان (به خصوص عاملین به عمل) به جان نسل آینده خواهد نشست، لذا از کلیه کسانی که این خواست‌نامه را می‌خوانند، دوستان و یا خانواده‌ام خوب بدانند که اسلام در تمام ابعادش کامل و انسان مطیع این مکتب نیز باید در کلیه زندگی‌اش «عملوا الصالحات» داشته باشد (فرهنگی، نظامی، اجتماعی، سیاسی) صحبت زیاد و معرفت ما کم.

خدایا! به امام امت عمر طولانی و با عزت و به امت ما صبر و استقامت و اطاعت و به رزمندگان ایمان و شجاعت و به خانواده شهدا صبر و بردباری کرامت فرما.

والسلام

مصطفی مالکی

۶۵/۲/۱۳

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.