شهید ناصر کاوه

39.jpg

«گول این دنیای فریبنده را نخورید

و بدانیم که سرانجام همه نفوس باید بروند آن راهی را که بازگشت ندارد

پس چه بهتر که با رویی سفید و کوله‌باری خالی از گناه و با عشق به سوی او برویم

و نباشیم از بی‌‌تفاوتان نسبت به امام و انقلاب.»

بسم الله الرحمن الرحیم

تکلیف همه ما را سیدالشهداء معلوم کرده است.    – امام خمینی

در ره عشق هزار جان و دل بس نکند    جان خود چه محل حدیث صد جان کس نکند

کس در این راه رود که در هر قدمی     صد جان بدهد که رو واپس نکند

شکر خدا را که بر ما منت نهاد و ما را لایق شیعه بودن قرارداد تا بتوانیم از ولایت عامه و خاصه مولای متقیان علی (ع) بهره برده و راه هدایت را از ضلالت تشخیص داده تا در تحت عنایت خاصه رب‌الارباب توشه‌ای ناچیز از عشق به او را درک کرده و رضایت عزیز تمام عالمیان را جلب کنیم.

با سلام و درود بیکران بر حضرت حجه ابن الحسن و نائب گرامش امید تمام مستضعفان، امام خمینی و تمامی شهدای عزیز و به امید بازشدن راه کربلا و پیروزی نهایی رزمندگان اسلام.

هر چند نبودیم لایق و نیستیم عارف که برای کسی الگو و سرمشق باشیم ولی چه بگویم از ظاهر جمیل و باطن خراب خود که لااقل هر که را گول بزند، نمی‌تواند سر خودم را کلاه بگذارد. باشد این چند جمله سندی باشد برای استغفارم نزد خدا که ما را هم جزو خوبان و پاکان به حساب آورد و گوشه‌ای از جهان غیب را به ما نشان دهد.

چه بگویم که گفتنی‌ها را گفتند و رفتند و ما مانده‌ایم و دنیایی از خواب و خیال و اوهام که دائم گرد خورد و خوراک و شهوت راه می‌بریم و همیشه جز باری از حسرت و ندامت بر دوش نداریم و دائم پیش خدا سرافکنده و خجل هستیم و تنها نصیحتی که به همه دارم این است که گول این دنیای فریبنده را نخورید و بدانیم که سرانجام همه نفوس باید بروند آن راهی را که بازگشت ندارد پس چه بهتر که با رویی سفید و کوله‌باری خالی از گناه و با عشق به سوی او برویم و نباشیم از بی‌‌تفاوتان نسبت به امام و انقلاب که دچار قهر و نفرین الهی شویم.

در خاتمه اگر قافله سالار این کاروان ما را هم صدا زد و گم گشته‌ام را به ما نشان داد، از همه راضی هستم به جز کسانی که نسبت به این جنگ و امام و انقلاب بی‌خیال هستند و اگر اجازه بدهند اول از همه پدر و مادر و بستگان و تمامی دوستانم را شفاعت خواهم کرد، سپس من هم به جمع آنها خواهم پیوست.

انشاءالله

۶۵/۲/۷

دوکوهه – الحقیر ناصر کاوه

 

 

2 پاسخ
  1. مبین110
    مبین110 گفته:

    برادر بزرگوار عکس بالا. شهید کاظم کاوه میباشند که در عملیات بدر بدرجه رفیع شهادت نائل آمدند و پیکر پاکشان پس از ۱۶ سال به خانواده محترمشان تحویل گردید. انشاءالله سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی علیه السلام و شهدا شفیع ما در یوم الورود به سرای باقی باشند. یا علی التماس دعا

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.