مهدی خراسانی

80

«انشالله که بتوانیم تمام کارهایمان را برای رضای خدا انجام دهیم

و حرفهایمان فقط حرف تنها نباشد و همیشه با عمل و هدف مقدس همراه باشد.»

بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگارا! کریما! رحیما! ای محبوب محبان! ای معشوق عاشقان! ای پناه بی‌پناهان! ای درمان دردمندان! ای امید امیدواران! ای فروغ قلب خالصان جستجوگر که به جستجویت برخاسته و تو را یافته‌اند! کدام عاشقان دلباخته‌ای است که به درگاه لطفت درآمده و به تو نرسیده‌؟ هر آن که در این دریای پرخروش حیات به جستجوی تو درآمد، به دیدارت نائل شد.

با سلام و درود و صلوات بر ائمه معصومین (س) و سلام و درود بر حضرت امام که انشالله خدای متعال تا انقلاب مهدی (عج) عمرش دهد و به امید پیروزی کلیه رزمندگان پرتوان و شفای عاجل همه مجروحین و معلولین و پیدا شدن برادران مفقود و آزادی کلیه اسرای در بند و توفیق صبر برای ملت شهید پرور.

انشالله همگی ما با اتحاد و یکپارچگی بتوانیم راه این شهدای دلباخته را ادامه دهیم و بتوانیم پرچم پرفروغ اسلام را در قله رفیع جهان اسلام برافراشته و انشالله که زندگی همه ما در این دنیا جهت رضای خدا باشد و خداوند متعال مرگ ما را شهادت در راهش قراردهد.

هنوز جنگ هست

خدایا ما را بی‌ریا بگردان

ما را بی‌گناه بگردان

ما را خالص کن

ما را به عشق حسین (ع) بمیران

آهای بچه‌های خوبی که خدا خواسته بیاییم و در این مکان مقدس جمع شویم که برای رضای او کار کنیم، شما را به خدا احتیاط کنیم که از این خط مقدس خارج نشویم که در آن دنیا جوابگوی خون شهیدان گرانقدر باید باشیم. از خداوند متعال بخواهیم که توان ماندن در جبهه را از هر جهت به ما بدهد که از جنگیدن نبریم و به ما ایمانی قوی دهد که خود را وقف جنگ و جبهه کنیم.

انشالله که بتوانیم تمام کارهایمان را برای رضای خدا انجام دهیم و حرفهایمان فقط حرف تنها نباشد و همیشه با عمل و هدف مقدس همراه باشد.

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

خراسانی

۶۶/۹/۲

ساعت ۸ شب

78

79

1 پاسخ
  1. امامي
    امامي گفته:

    سلام فرمانده دلاور گروهان یک از گردان همیشه پیروز حمزه سیدالشهداءع.لشگر محمد رسول الله.ص.اقا مهدی از اون خاطرات با مزه تون تعریف کنید از اون جملاتی که به بچه های ته گروهان میگقتی هنگام صحبت کردن .یادته؟؟/کدومها رو میگم کلا از اون روزها خداییش لذتبخش بود.موفق باشید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.