پاکسازی مناطق عملیاتی پس از جنگ

تصاویری از پاکسازی مناطق عملیاتی کرمانشاه از میادین مین ، راکت هواپیما ، مواد منفجره و . . . توسط گردان تخریب سپاه نبی اکرم ( ص ) کرمانشاه

ارسال: برادر محمود رحیمی پور

پ.ن.

برادر رحیمی پور همراه با این عکس ها، عکس تعدادی از شهدا و جانبازان گرانقدر سپاه نبی اکرم (ص) رو که طی عملیات پاکسازی میادین مین از سال ۷۳ تاکنون به شهادت رسیده یا به مقام رفیع جانبازی نائل شدن، رو نیز برام ارسال کردند.

به دلایل شخصی هنوز نمیتونم عکس پیکر بی جان شهدا رو تو وب پست کنم اما دیدن اون عکسها واقعا حس عجیبی داشت و اون این که هنوز بعد از گذشت حدود بیست و اندی سال، تعدادی از هموطنانمون دارند شهید میشن تا ما بهتر زندگی کنیم. کاش قدردان خون پاکشون باشیم.

تعدادی از اون عزیزان سال گذشته (۱۳۸۹) شهید شدن!!

3 پاسخ
    • مهدی برزی
      مهدی برزی گفته:

      سلام
      تصحیح شد.
      ممنون از شما به خاطر ارسال عکسها
      و تشکر ویژه از همه عزیزانی که در این امر مقدس شرکت داشتن
      یا علی

      پاسخ
  1. محمود رحیمی پور
    محمود رحیمی پور گفته:

    سلام با تشکر
    راستش همه ی عکس های ارسالی رو گروه تخریب سپاه کرمانشاه در اختیار من قرار داد تا برای شما و بعضی از خبرگزاری ها بفرستم و تا اینکه جوانان ما بدانند که هنوز ما داریم از بقایای جنگ تلفات می دیم و اینکه نیروهای دلسوز سپاه نیز هم اکنون بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال از جنگ برای آبادی کشور تلاش و کوشش می کنند و شاید هنوز بسیاری از مردم ایران از تلاش این افراد خبر نداشته باشند و اینکه سپاه پاسداران نیز هم اکنون از بهترین نیروهایش را تقدیم انقلاب می کند و این مسئله رو برای جوانان روشن کنیم بهتر است.
    گذاشتن تصاویر شهدا و مجروحین در سایت خود تایید مستند مطالب فوق می باشد و گویای ضرب المثل شنیدن کی بود مانند دیدن
    ( عکس های فوق با اجازه مسئولین در چند جا به نمایش گذاشته شده و اگه در این جا هم به نمایش در بایند تجدید خاطره ای است برای این بزرگواران ولی در هر حال صلاحیت امر با شماست . )

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.