وصیت نامه شهید محمد اشرف

73

«ای برادران و خواهران از شماها می خواهم

که در این دنیا تا می توانید اعمالی که خداوند را راضی می کند انجام دهید.»

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون .

با سلام و درود بر امام زمان (عج) و نایب برحقش امام عزیزمان و با سلام و درود به شما مردم شهید پرور و با درود بر شهیدان گلگون کفن از صدر اسلام تا کنون . اول از همه شهادت می دهم بر یگانگی خداوند و حضرت رسول (ص) و امامان .

گرچه من با این همه گناه که کرده ام لیاقت فیض عظیم شهادت را ندارم ولی از طرفی لطف و کرم خداوند بالاتر از این حرفهاست و مأیوس نیستم انشاءالله که توبه من هم مورد قبول خداوند بخشنده و مهربان قرار گیرد . آرزویم در این دنیا این است که با مرگ سرخ از این دنیا بروم و از خداوند می خواهم که مرا در این دنیا به شدیدترین وجه مجازات کند نه در آخرت که در آنجا هیچ کس طاقت عذابش را ندارد .

پس ای برادران و خواهران از شماها می خواهم که در این دنیا تا می توانید اعمالی که خداوند را راضی می کند انجام دهید نه اعمالی که مورد خشم خدا قرار گیرید . یکی از اعمالی که ما باید در این زمان انجام دهیم جنگ با کفار است و من به عنوان برادر حقیرتان از شما می خواهم که جبهه ها را خالی نگذارید و تا آخرین قطره خون با کفار مبارزه کنید. امیدوارم که خداوند به شما مردم شهید پرور توفیق دهد . البته من کوچکتر از آن هستم که بخواهم به شما مردم مبارز توصیه ای بکنم ولی به عنوان یک برادر کوچکتر از شما می‌خواهم که در هر کجا هستید از این انقلاب پیروی کنید و امام عزیزمان را تنها نگذارید. انشاءالله که خداوند از اعمالمان راضی باشد .

من در این جا از فرصت استفاده می کنم و از همگی شما مردم مبارز و خانواده و فامیلها و دوستان و همسایگان عزیزم می خواهم که مرا حلال کنید . خصوصا از پدر و مادرم که من زیاد آنها را اذیت کرده ام در صورتی که آنها همیشه و در همه حال خوبی مرا می خواستند. و در آخر از شما می خواهم همیشه اطاعت از رهبری کنید و پیامش که همان پیام قرآن است با جان و دل پذیرا باشید و همیشه در صحنه انقلاب حضور داشته باشید .

من الله التوفیق – محمد اشرف

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.