حاج محمود امینی

DSC08399

دلاوری که جای ترکش روی پیشونیش بی شباهت به جای مهر نیست …

مایه مباهاتند آنان که صبورانه در دفاع از وطن جنگیدند و صبورانه تحمل کردند ناسپاسی آنان را که تا جنگ بود نبودند و تا جنگ تمام شد مدعی شدند همه داشته ها را …

حاج آقا ما از شما و همرزمانتان صمیمانه متشکریم

4 پاسخ
  1. گلستانی
    گلستانی گفته:

    مدیر محترم سایت گردان حمزه از شما تشکر میکنم به خاطر انتخاب این عکس و پی نوشت اون …………به قول برادر بسیار عزیزم سلطانی بزرگوار می خواستم بگم فقط یک کلام خدا قوت اما دلم نیومد نگم حاجی یعنی عشق همه بچه های گردان حمزه حاجی یعنی ایثار…..مردانگی …مدیریت …..هییت……جانبازی……درکل حاجی یعنی همه خوبیها انشاالله همیشه سلامت و سربلند باشند……….

    سلامت باشید
    انشالله

    پاسخ
  2. امیر جلالیان ادوات گردان حمزه
    امیر جلالیان ادوات گردان حمزه گفته:

    با سلام با دیدن عکس های این مرد بزرگ یاد رشادت های بزرگوار افتادم و اشک در چشمانم جاری شده جا داره یادی از شهیدان گردان حمزه بخصوص شهید حمید سربی کنیم . وقتی برای عملیات کربلا یک با هم می رفتیم دست نوشته ای به من داد و گفت امیر اگر توفیق شهادت پیدا نکردی یادت نرود از خدا دور نشوی .و در زندگیت حلال و حرام وحق والناس را رعایت کنی .
    خوشا به حال شهیدان که رفتند و با خدای خود معامله کردند التماس دعا

    پاسخ
  3. ابوذر
    ابوذر گفته:

    بنده نیز از قدرشناسی مدیر محترم سایت تشکر میکنم و در خصوص این دلاور، تنها میتوانم انرا که خود شاهد بود بیان کنم ، ایشان مصداق واقعی جمله امیر المومنین(ع) بودند که فرمود در نبرد با دشمن جمجمه های خود را به خدا وند عاریه دهید. شجاعت و دلیری شاید در خیلی از انسانها وجود داشته باشد اما این اوصاف در ایشان با یقین و ایمان کامل ممزوج شده بود ، بارها دیدم که ارزوی سر خم کردن در مقابل تیر و ترکش دشمنان را زمانی که نیروها به روحیه نیاز داشتند به دل ناپاک و سیاهشان گذاشت. حاج محمود ما ، با همه سختگیریهای انظباطی اش در گردان جذبه ای بوجود آورده بود که همیشه رقابت برای پیوستن به گردانش در اوج بود.
    در اینجا بر خود واجب میدانم از زحمات سایر عزیزان کادر گردان که به عشق حاج محمود ، گردان حمزه را ، گردان سرافراز حمزه سید الشهدا (ع) کردند ،‌ منجمله اقا سید مجتهدی عزیز نیز قدردانی نمایم و در یک کلام بخواهم ، همنشین همرزمان شهیدانتان در جوار سالار شهیدان شوید. آمین

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.