شهید اسدی

«مادر شهید اسدی می گوید: روزی در حال شستن لباس بودم که محمد وارد خانه شد و گفت مرخصی آمده و قصد دارد دوباره برگردد.

به او گفتم که اگر لباس کثیفی دارد بیاورد تا برایش بشویم او هم لباس سبزی (لباس سپاه) که پشت آن عبارات «السلام علیک یا ابا عبدالله » و« یا زیارت یا شهادت» نوشته شده بود را آورد.

از او پرسیدم این نوشته ها چیست؟

در پاسخ گفت شما به این نوشته ها کاری نداشته باشید، اما این لباس را جدای از دیگر لباس ها بشویید چون این همان لباسی است که هنگام دیدار محبوبم می پوشم.

هنگامی که پیکر شهید را به خانه آوردند و با التماس از اطرافیان خواستم تا بار دیگر او را ببینم دیدم، که همان لباس را به تن دارد.»

— محسن درباغی

1 پاسخ
  1. محسن درباغی
    محسن درباغی گفته:

    مادر شهید اسدی می گوید: روزی در حال شستن لباس بودک که محمد بوارد خانه شد و گفت مرخصی آمده و قصد دارد دوباره برگردد به او گفتم که اگر لباس کثیفی دارد بیاورد تا برایش بشویم او هم لباس سبزی (لباس سپاه) که پشت آن عبارات «السلام علیک یا عبا عبدالله » و« یا زیارت یا شهادت» نوشته شده بود را آورد از او پرسیدم این نوشته ها چیست؟ در پاسخ گفت شما به این نوشته ها کاری نداشته باشید اما این لباس را جدای از دیگر لباس ها بشویید چون این همان لباسی است که هنگام دیدار محبوبم می پوشم.هنگامی که پیکر شهید را به خانه آوردند و با التماس از اطرافیان خواستم تا بار دیگر او را ببینم دیدم که همان لباس را به تن دارد.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.