سجاده عشق

2013-05-23-068

این جانماز همراه با بقایای پیکر داداش صادق و چند سال پس از شهادتش در نتیجه زحمات عده ای از عزیزان گمنام تفحص از ارتفاعات ۱۱۲ تنگه ابوغریب (فکه) به دستمون رسید.

دانه های تسبیح و مهر و پلاک و …

نمیدونم داداشی ۱۷ ساله من که مجروح شده بود و تو عقب نشینی جامونده بود و به روایتی تشنه هم بوده، چه جوری شهید شد؟ نمیدونم این داداش عارف ما سر این سجاده چقدر با خدا حرف زد و راز و نیاز کرد …

ولی امیدوارم سر نمازهای طولانی و قشنگش خیلی برامون دعا کرده باشه و همچنان امیدوارم که هنوز ما رو از یاد نبرده باشه.

وقتی صادق مفقود شد، فخرالدین ۱۲ سالش بود. ۴ سال بعد فخرالدین به هوای ادامه راه داداش صادق به جبهه رفت و پس از حدود یک سال شهید شد،

امیدوارم بتونیم ارزشهاشون رو زنده نگهداریم و راهشون رو ادامه بدیم و یادمون نره که صادق ها و فخرالدین های زیادی برای آسایش امروز ما جنگیدند و جانشون رو فدا کردند.

جاشون بینمون خیلی خالیه

3 پاسخ
  1. مهدی
    مهدی گفته:

    سلام بر ایثارگران وادامه دهندگان خط وراه شهدا
    تداوم راه شهدا یعنی شناخت هدف آنها و انگیزه همه شهیدان از سر آغاز خلقت ،ادامه دادن راه شهدا ملزم به شناخت شهدا و سیره آنهاست و دیگر اینکه آرمانها و اعتقادات آنها چه بوده و از چه کسی تبعیت می کردند و دیگر اینکه برای زنده نگه داشتن خط و راه شهدا و ادامه آن باید در خودمان زمینه سازی کنیم ،امام علی (ع)می فرمایند: اگر می خواهی به درجه شهیدان برسی بلکه شهید واقعی شوی عفّت پیشه کن و کسانیکه با قدرت برگناه. عفت و پاکدامنی پیشه کنند و آلوده نگردند از فرشتگان خواهند شد انسان پاکدامن وقتی در مسیر اطاعت خدا و اولیاء او در خط رهبری عادل باشد خواسته همه شهیدان تاریخ است.
    خداوندا!ما را شرمنده شهدا و بازماندگانشان قرارمده……

    پاسخ
  2. سلطانی
    سلطانی گفته:

    یاد و خاطره ایشان گرامی باد و خوشا به حال شهید فخرالدین و فخرالدینها که چنین خواهران مهربان دارند که همیشه با یادآوری نام مبارک شهدا همرزمان شهدا را با روزهای خوب حماسه و جنگ که بهترین روزهای انقلاب و دفاع مقدس بود را در یادها زنده و جاودانه می نمایند.

    سلامت باشید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.