به یاد شهید محمد رضا کارور

010

فرمانده گردان مالک اشتر لشگر حضرت رسول (ص)

زمان شهادت: عملیات خیبر

«دراین سفر اخیر که با کاروان اربعین حسینی راهی کربلای معلی با تعدادی از دوستان بودیم حال وهوای خاصی به من دست داد. بارها خداوند توفیق داده که راهی دیار حسینی در کربلا شده ه ام اما اینبار جور دیگری بود نسیم حال و هوای منطقه اینباردر صورت ما وزیدن داشت وتعداد قابل توجهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این سفر بودند از جمله یکی از این برادان بزرگوار حاج نصرت اکبری فرمانده گردان مالک اشتر بود که با شهید کارور همرزم ومعاونش تا زمان شهادتش بود. از ایشان پرسیدم که جنازه شهید کارور را آوردند؟

گفت: نه چون خودش هم نمیخواست جنازه اش بیاید. می گفت من با کارور برادر صیغه ای بودیم (رسمی که در آن دوران بین بعضی از بچه های رزمنده بود). میگفت شهید کارور بارها به من گفته بود که نمیخواهد جنازه اش برگردد. فردای بعد از شهادتش رفتم محل شهادتش چیزی پیدا نکردم. بعد از آن هم، بارها رفتم حتی بعداز جنگ هم به منطقه رفتم ولی اثری از شهید کارور ندیدم ……

اینها یک رمز ورازی است که بین خدا و برخی از شهداست؛ چنانچه قیام امام حسین علیه السلام وشهادتش هم به فرموده بزرگی یک رازی بود بین خدا وحضرتش شاید این راز در زمان ظهور ویا قیامت معلوم شود ……..

خوشا بحال آنانکه فقط با خدا معامله میکنند.»

— عباس اسکندرلو

1 پاسخ
  1. عباس اسکندرلو
    عباس اسکندرلو گفته:

    دراین سفر اخیر که با کاروان اربعین حسینی راهی کربلای معلی با تعداددی از دوستان بودیم حال وهوای خاصی به من دست داد بارها خداوند توفیق داده که راهی دیار حسینی در کربلا شده ه ام اما اینبار جور دیگری بود نسیم حال و هوای منطقه اینباردر صورت ما وزیدن داشت وتعداد قابل توجهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این سفر بودند از جمله یکی از این برادان بزرگوار حاج نصرت اکبری فرمانده گردان مالک اشتر بود که با شهید کارور همرزم ومعاونش تا زمان شهادتش بود از ایشان پرسیدم که جنازه شهید کارور را آوردند گفت نه چون خودش هم نمیخواست جنازه اش بیاید می گفت من با کارور برادر صیغه ای بودیم (رسمی که در آن دو ران بین بعضی از بچه های رزمنده بود )میگفت شهید کارور بارها به من گفته بود که نمیخواهد جنازه اش برگردد فردای بعد از شهادتش رفتم محل شهادتش چیزی پیدا نکردم بعد از آن هم بارها رفتم حتی بعداز جنگ هم به منطقه رفتم ولی اثری از شهید کارور ندیدم ……اینها یک رمز ورازی است که بین خدا وبرخی از شهداست چنانچه قیام امام حسین علیه السلام وشهادتش هم به فرموده بزرگی یک رازی بود بین خدا وحضرتش شاید این راز در زمان ظهور ویا قیامت معلوم شود ……..خوشا بحال آنانکه فقط با خدا معامله میکنند .

    زیارت قبول و تشکر از ارسال خاطره
    روح شهید بزرگوار شاد

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.