آلبوم شهید شعبانی

sh3

از راست به چپ:

ردیف ایستاده: شهید حسین دستواره، شهید موسی شعبانی، ؟، ؟، شکوهی

ردیف نشسته: شهید عبداللهی، شهید یزدان پناه، خاکسار

«شهید کوهبر با این جثه خوبش خیلی زرنگ بود و خیلی هم شوخ بود.

یادمه قبل از عملیات والفجر هشت تو اردوگاه کرخه روی یکی از تپه های اردوگاه می ایستاد و بعد به صورت اکویی فامیلی منو صدا میزد و میخندید و فرار میکرد و میرفت.

از یکی از بچه ها شنیدم شب عملیات یکی دوتا که تیر میخوره بعد رو میکنه به عراقیها و میگه نامردها منو میزنید و حمله میکنه سمت اونا که تو درگیری مردانه به شهادت میرسه.

شهید یزدان پناه از بچه های گروهان دو یادمه تو عملیات والفجر هشت وقتی زخمی شدم و زمین افتادم، اولین کسی که اومد بالای سرم ایشون بود که امدادگر بود. دقیقا یادمه اون سر منو گذاشته بود روی زانوهاش داشت نوازشم میکرد و دلداریم میداد و بعد به مداوا مشغول شد.

پس ازپانسمان پای من بلافاصله جلو رفت و شهید شد. اون قبل از عملیات، وقتی بچه های گردان آموزش آبی خاکی رفته بودند اومد گردان.»

— حسین گلستانی

4 پاسخ
  1. گلستانی
    گلستانی گفته:

    ایستاده نفر سوم از راست شهید کوهبر میباشد اون با این جثه خوبش خیلی زرنگ بود خیلی هم شوخ بود یادمه قبل از عملیات والفجر هشت تو اردوگاه کرخه روی یکی از تپه های اردوگاه می ایستاد بعد به صورت اکویی فامیلی منو صدا میزد و میخندید و فرار میکرد و میرفت .از یکی از بچه ها شنیدم شب عملیات یکی دوتا که تیر میخوره بعد رو میکنه به عراقیها و میگه نامردها منو میزنید و حمله میکنه سمت اونا که تو درگیری مردانه به شهادت میرسه.نفر چهارم هم شهید شده ولی هر چی فکر میکنم اسم شریفش رو به یلد نمیارم. نفر پنجم شکوهی پیک اقا مهدی میباشد.نشسته نفر اول شهید عبداللهی میباشد و نفر دوم فکر میکنم شهید یزدان پناه میباشد از بچه های گروهان دو یادمه تو عملیات والفجر هشت وقتی زخمی شدم و زمین افتادم اولین کسی که اومد بالای سرم ایشون بود که امدادگر بود دقیقا یادمه اون سر منو گذاشته بود روی زانوهاش داشت نوازشم میکرد و دلداریم میداد و بعد به مداوا مشغول شد پس ازپانسمان پای من بلافاصله جلو رفت و شهید شد اون قبل از عملیات وقتی بچه های گردان اموزش ابی خاکی رفته بودند اومد گردان .

    مرسی برادر گلستانی

    پاسخ
  2. عباس اسكندرلو
    عباس اسكندرلو گفته:

    از راست به چپ:

    ردیف ایستاده: شهید حسین دستواره، شهید موسی شعبانی، شهید کوهبر، ؟، ؟

    ردیف نشسته: شهید کروبی، شهید یزدان پناه، خاکسار

    ممنون از لطفتون

    پاسخ
  3. سيد علي ميرسليمي
    سيد علي ميرسليمي گفته:

    با سلام و عرض پوزش نفر سوم ایستاده از راست به چپ شهید علیرضا کوهبر نیست لطفا مجددا مورد شناسائی قرار گیرد . متشکرم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.